Saturday, January 22, 2011

My first comic

سلام..

کلاً کمیک کشیدن یه پروسه 2 3 ساله س(حالا بستگی به سطح نقاشی های کمیک و تعداد قسمتا بیشتر یا کمتر می شه).. معنیش اینه که هر 1 2 ماه نهایتاً می تونم یک قسمت آپلود کنم ..<<نموخام!!! ×.× کمیکی که قراره بکشم به سبک "مانگا"های ژاپنی هست.یعنی نقاشی های پر از جزئیات و سیاه سفید! همونطور که قول داده بودم .. تا قبل 12 بهمن داستان رو تموم کردم .. روی طراحی کاراکترها کار می کنم و تا آخر هفته ستارت اولین قسمت رو می زنم .. خوب می دونین که این اولین کمیک منه .. (در حالی که از 14 سالگی انتظار یه هم چین روزی رو می کشیدم!!!) پس از هر انتقاد یا پیشنهادی برای بهبود کارم استقبال می کنم (به شرطی که به جا باشه!! دونقطه پی!).. امیدوارم این کمیک راهو برای آرزوهای بعدیم هموار کنه ..دونقطه دی! از طریق همین وبلاگ آخرین اخبار و اطلاعیه های کمیکم رو بتون می رسونم ..^.^

No comments:

Post a Comment